Şerit Komutlarını Atla
Ana içeriğe atla

ANASAYFA

:

Doğu Bayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü Hizmet Standartları

Giriş

AĞRI EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ DOĞUBAYAZIT İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

 

 BELGE YÖNETİMİ BÜRO AMİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU


SIRA NO​


HİZMETİN ADI​


BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER ​

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)

1​

GELEN ADLİ VE İDARİ EVRAKLARIN BÜROLARA DAĞTIMIN YAPILMASI 

​1- DİLEKÇELER
2- ADLİ EVRAKLAR
3-İDARİ EVRAKLAR


​1 GÜN

2

GİDEN ADLİ VE İDARİ EVRAKLARIN POSTA ARACILIĞI İLE GÖNDERİMİ

​1-ADLİ EVRAKLAR
2-İDARİ EVRAKLAR


2 GÜN

3

EBDYS İLE GELEN EVRAKLARIN İLGİLİ BİRİME GÖNDERİLMESİ

​1-EBDYS İLE GELEN EVRAK


1 DAKİKA

4

​EBDYS İLE EVRAKLARIN İLGİLİ BİRİMLERE GÖNDERİLMESİ

1-EBDYS İLE GİDEN EVRAKLAR


​1 DAKİKA
 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: İlçe Emniyet Müdürü İkinci Müracaat Yeri: Doğubayazıt Kaymakamı
İsim: Harun Selim BUDAK İsim: Zafer ENGİN
Unvan: ​2. Sınıf Emniyet Müdürü Unvan:             Kaymakam
Adres: Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü Adres : Rıfkı Başkaya Caddesi üzeri Hükümet Konağı
Tel: 0​ 472 312 88 90/91​
Tel: 0 472 312 60 03
Faks: 0 472 312 60 19 Faks: 0 472 312 60 75
E-Posta: dogubayazitemniyet@egm.gov.tr E-Posta: ​04dogubayazit@icisleri.gov.tr
 
 




PASAPORT BÜRO AMİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU


SIRA NO


HİZMETİN ADI​


BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER ​

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)





1
 
 
UMUMA MAHSUS PASAPORT MÜRACAAT İŞLEMLERİ


 
Pasaport Büro Amirliği İşlemleri 01/04/2018 tarihinde Nüfus Müdürlüğüne geçmiştir.










​2



YURT İÇİ – YURT DIŞI GİRİŞ ÇIKIŞ KAYDI VERİLMESİ
 

İlçe Emniyet Müdürlüğümüz Tarafından Devam Etmektedir

1-Dilekçe

2-Kimlik Fotokopisi

3-Pasaport Fotokopisi

 



​1 GÜN
 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: İlçe Emniyet Müdürü İkinci Müracaat Yeri: Doğubayazıt Kaymakamı
İsim: Harun SELİM BUDAK İsim: Zafer ENGİN
Unvan: ​2. Sınıf Emniyet Müdürü Unvan:             Kaymakam
Adres: Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü Adres : Rıfkı Başkaya Caddesi üzeri Hükümet Konağı
Tel: 0​ 472 312 88 90/91
Tel: 0 472 312 60 03
Faks: 0 472 312 60 19 Faks: 0 472 312 60 75
E-Posta:  dogubayazitemniyet@egm.gov.tr 
E-Posta: ​04dogubayazit@icisleri.gov.tr
 
 



POLİS MERKEZİ AMİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU


SIRA NO​


HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER ​

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)



​1

Cumhuriyet Savcılıklarınca Gönderilen Adli Evraklar


Cumhuriyet Savcılarının vermiş olduğu talimatlara göre vatandaşlardan bilgi ve belge istenir.

 
1-10 gün içerisinde

2

​Mahkemelerce Gönderilen Adli Evraklar


​Mahkemelerce verilen emir ve talimatlara göre vatandaşlardan bilgi ve belge istenir.
1-10 gün içerisinde yada duruşma tarihine göre

3


İcra Müdürlüklerince Gönderilen Evraklar


İcra müdürlüklerince istenilen belgeler vatandaşlardan istenir.
1-10 gün içerisinde

4


​İcra Ceza Mahkemelerince Gönderilen Evraklar

​Mahkemelerce verilen emir ve talimatlara göre vatandaşlardan bilgi ve belge istenir.
1-10 gün içerisinde

​5


Nüfus Müdürlüğünden Gelen Evrak Tahkikatı


Yok
 
​10-15 gün

6


​Ölüm Tahkikatı

Nüfus Cüzdanı
 
​1-2 gün

7


Askeri Evraklar

​Nüfus Cüzdanı, Öğrenci Belgesi, Tecil Belgesi, Vb.

1-7 gün

8


Sefer Görev Emri Tebliğ

Nüfus Cüzdanı, İmza Sirküsü
1-10 gün

9


​Kimlik Bildirme

3 Adet Çalışanlara ait kimlik bildirme formu, 3 adet nüfus cüzdanı fotokopisi

1 gün




10




Trafik Kazaları Müracaatları

​a)İfade tutanağı
b)Şikâyetçinin adres ve kimlik bilgileri
c)Şüphelilerin varsa kimlik ve adres bilgileri
d)Varsa tanık ve tanıkların kimlik ve adres bilgileri
e)iddia ettiği hususlarla ilgili belge ve doküman
f)Olay yeri inceleme formu

 
 
 
Adli mercilerce sevk edilinceye kadar

11


Kaza yeri Terk Müracaatları

Nüfus Cüzdanı, Araç Ruhsatı
1 gün
 
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.
 
İlk Müracaat Yeri: İlçe Emniyet Müdürü İkinci Müracaat Yeri: Doğubayazıt Kaymakamı
İsim: Harun Selim BUDAK İsim: Zafer ENGİN
Unvan: ​2. Sınıf Emniyet Müdürü Unvan:             Kaymakam
Adres: Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü Adres : Rıfkı Başkaya Caddesi üzeri Hükümet Konağı
Tel: 0​ 472 312 88 90/91
Tel: 0 472 312 60 03
Faks: 0 472 312 60 19 Faks: 0 472 312 60 75
E-Posta:         E-Posta: ​04dogubayazit@icisleri.gov.tr
 



 

SİLAH VE PATLAYICI MADDELER BÜRO AMİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU


SIRA NO​




HİZMETİN ADI


BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)




1
 
 
YİVSİZ AV TÜFEĞİ RUHSATNAMESİ
YENİ KAYIT

1- Dilekçe
2-4 Adet fotoğraf
3-Harç Makbuzu
4-Sağlık Raporu
5-Vadesi geçmiş 1000 TL’yi aşan vergi borcu olmadığını gösterir belge
6-Parmak İzi

 
 
 
2 GÜN





​2
 
 
 
 
​YİVSİZ AV TÜFEĞİ RUHSATNAMESİ
YENİLEME

1- Dilekçe
2-2 Adet fotoğraf
3-Harç Makbuzu
4- Sağlık Raporu
5- Vadesi geçmiş 1000 TL’yi aşan vergi borcu olmadığını gösterir belge
6-Parmak İzi
7-Eski Yivsiz Av Tüfeği Ruhsatnamesi ve Kayıtlı Tüfek

 
 
 
 
​2 GÜN




​3
 
 
YİVSİZ AV TÜFEĞİ RUHSATNAMESİ
DEVİR

​1-Dilekçe (Devir eden ve devir alan)
2-2 Adet fotoğraf
3-Harç Makbuzu
4-Sağlık Raporu
5-Vadesi geçmiş 1000 TL’yi aşan vergi borcu olmadığını gösterir belge
6-Parmak İzi
7-Devir Edenin Ruhsatnamesi, Kayıtlı Tüfeği ve İşlem Dosyası

 
 
 
2 GÜN
(Müdürlüğümüz Dışında İse İşlem Dosyasının Gelmesinden İtibaren)




4
 
 
 
​YİVSİZ AV TÜFEĞİ RUHSATNAMESİNE İŞLETME
SATIN ALMA BELGESİ TALEBİ

​1- Dilekçe
2-3 Adet Fotoğraf
3- Sağlık Raporu
4- Vadesi geçmiş 1000 Tl’yi Aşan vergi borcu olmadığını gösterir belge
5-Mevcut yivsiz av tüfeği ruhsatnamesi

 
 
 
2 GÜN


5
 
SES VE GAZ FİŞEĞİ ATABİLEN SİLAH

1-Dilekçe
2-Fatura
3-Adli Sicil Belgesi
4-Kuru sıkı tabanca

 
 
1 GÜN
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: İlçe Emniyet Müdürü İkinci Müracaat Yeri: Doğubayazıt Kaymakamı
İsim: Harun Selim BUDAK İsim: Zafer ENGİN
Unvan: ​2. Sınıf Emniyet Müdürü Unvan:             Kaymakam
Adres: Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü Adres : Rıfkı Başkaya Caddesi üzeri Hükümet Konağı
Tel: 0​ 472 312 88 90/91
Tel: 0 472 312 60 03
Faks: 0 472 312 60 19 Faks: 0 472 312 60 75
E-Posta:         E-Posta: ​04dogubayazit@icisleri.gov.tr
 
 


 
 
GÜVENLİK BÜRO AMİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU


SIRA NO​



HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)










​1
 
 
 
 
 
 
 
 
Siyasi Parti Kuruluş Müracaatları

1-Atama Tarihinden sonra En Geç 15 Gün İçerisinde.
2-Kaymakamlık Havaleli Dilekçe.
3-Parti Tüzüğü (Atama) Yetki Belgesi.
4-Kurulacak Partinin Adres Bilgileri.
5-Onaylı Yönetim Kurulu Çizelgesi.
6-Yönetimde Bulunan Her Şahıs İçin İkametgâh Belgesi
7-Nüfus Cüzdan Fotokopisi.(Bir Asıl Üç Fotokopi Olmak Üzere Dört
Suret Hazırlanacak)
8-Adli Sicil Belgesi. (Bir Asıl Üç Fotokopi Olmak Üzere Dört Suret
Hazırlanacak)
9-Evraklar Eksiksiz Teslim Alındığında Alındı Belgesi Verilir.
Siyasi Parti Kuruluş Evrakları; Her şahıs için nüfus cüzdan örnekleri, ikametgâh ilmühaberleri ve adli sicil belgeleri, 2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 33. maddesi ve bu Kanunun uygulanmasında uyulacak olan usullerle ilgili 01.04.2004 tarih ve 2004/68 sayılı genelge gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
​1 Saat


​2
 
Siyasi Parti Kongre Bildirim Müracaatı

1-2820 sayılı Siyasi Partiler Kanununun 115. Maddesinin İkinci Fıkrası Gereğince Kongreden Bir Hafta Önce Kaymakamlık Makamından Havaleli Kongrenin Gündemi, Yeri, Zamanı ve Çoğunluk Sağlanamazsa İkinci Toplantının Yeri ve Zamanını Bildirir Dilekçe.

 
 
1 Saat








​3
 
 
 
 
 
 
Siyasi Parti Kongre Sonrası İstenilen Evraklar

1-Kongre Tarihinden İtibaren 15 Gün İçerisinde Kaymakamlık Makamından
Havaleli Dilekçe.
2-Yönetim Kurulu Çizelgesi.
3-Yönetime Seçilen Asil ve Yedek Her Şahıs İçin İkametgâh İlmühaberi.
4-Nüfus Cüzdan Fotokopisi. (Bir Asıl Üç Fotokopi Olmak Üzere Dört
Suret Hazırlanacak.
5-Adli Sicil Belgesi. (Bir Asıl Üç
Fotokopi Olmak Üzere Dört Suret Hazırlanacak)
6-Evraklar Eksiksiz Teslim Alındığında Alındı Belgesi verilir.
Siyasi Parti Kongre Evrakları; Yönetime seçilen asil ve yedek her şahıs için nüfus cüzdan fotokopileri, ikametgâh ilmühaberleri ve adli sicil belgeleri, 2820 Sayılı Siyasi Partiler Kanununun 33. maddesi gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
 
 
 
 
​20 Dk.










4
 
 
 
 
 
 
 
 
2911 sayılı Kanuna Göre Kapalı Yer Toplantı Müracaatları.

​1-Toplantının Yapılmasından En Az 48 Saat Önce Kaymakamlık Makamından Havaleli Dilekçe.
2-7 Kişilik Tertip Heyeti.
3-Tertip Heyetinde Görev Alanların Nüfus Cüzdan Sureti.
4-İkametgâh İlmühaberi.
5-Sabıka Kaydı.
6-Şahsi Beyan Belgesi.
7-Tertip Heyeti Çizelgesi.
8-Afiş. (Arkası Tertip Heyeti Üyeleri Tarafından İmzalı Olacak)
9-Bildiri, El İlanı, Broşür.
10-Konuşmacının Nüfus Kayıt Örneği.
11-Sanatçının Nüfus Kayıt Örneği.
12-Toplantı Tüzel Kişilik Adına Düzenleniyorsa Yönetim Kurulu Karar Fotokopisi.
13-Salon Tahsis Belgesi.

2911 sayılı Kanuna göre Kapalı Yer Toplantıları; Yukarıda belirtilen maddeler, 2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanununun Uygulanmasına Dair Yönetmeliğin 5. maddesi gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Saat








​5
 
 
 
 
 
2911 sayılı Kanuna Göre Açık Hava
Toplantısı ve Gösteri Yürüyüşü
(Miting) Toplantı Müracaatı

1-Toplantının Yapılmasından En Az 48 Saat Önce Kaymakamlık Makamından Havaleli Dilekçe.
2-7 Kişilik Tertip Heyeti.
3-Tertip Heyetinde Görev Alanların Nüfus Cüzdan Sureti.
4-İkametgâh İlmühaberi.
5-Sabıka Kaydı.
6-Şahsi Beyan Belgesi.
7-Tertip Heyeti Çizelgesi.
8-Afiş. (Arkası Tertip Heyeti Üyeleri Tarafından İmzalı Olacak)
9-Bildiri, El İlanı, Broşür.
10-Konuşmacının Nüfus Kayıt Örneği.
11-Sanatçının Nüfus Kayıt Örneği.
12-Toplantı Tüzel Kişilik Adına Düzenleniyorsa Yönetim Kurulu Karar  Fotokopisi 2911 sayılı Kanuna göre Kapalı Yer Toplantıları; Yukarıda belirtilen maddeler, 2911 sayılı Toplantı ve Gösteri Yürüyüşleri Kanununun Uygulanmasına Dair Yönetmeliğin 5. maddesi gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
​30 Dk.





6
 
 
​Polis Vazife ve Salahiyet Kanununun
Ek-1 Maddesine Göre Yapılacak
Etkinlikler Müracaatı.

1-Toplantıdan en az 48 Saat Önce Kaymakamlık Makamından Havaleli Dilekçe.
2-Müracaat Esnasında Etkinliği Düzenleyen ile Etkinlikte Konuşan ve Sahnede Görev Alanların Nüfus Cüzdan Sureti.
3-İkametgâh İlmühaberi Polis Vazife ve Salahiyet Kanununun Ek-1 maddesine göre yapılan işlemler; Müracaat esnasında etkinliği düzenleyen, etkinlikte konuşan ve sahnede görev alanların nüfus cüzdan sureti ve ikametgâh ilmühaberleri, Polis Vazife ve Salahiyet Kanununun Ek-1 maddesi gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
 
 
​30 Dk.


7
Basın Açıklaması ve İmza Standı
Müracaatı.
 

1-Kaymakamlık Makamından Havaleli Dilekçe.
2-Basın Açıklama ve İmza Kampanya Metni.

30 Dk.

8
Afiş ve Pankart İle İlgili Müracaatlar
 

1-Kaymakamlık Makamından Havaleli Dilekçe.
2-Afiş ve Pankart Örneği.

30 Dk.





​9
 
 
 
 
​Matbaa Kuruluş Müracaatı.

1-Dilekçe.
2-Beyanname.
3-Nüfus Cüzdan Sureti.
4-İkametgâh İlmühaberi.
5-Matbaanın Yeri ve Hangi Dillerde, Hangi Tabi Sistemiyle Çalışacağı.
Matbaa Kuruluşu Müracaatı: Nüfus cüzdan sureti ve ikametgah İlmühaberi, 5681 sayılı Matbaalar Kanununun 1. maddesi gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
1 Saat

10
 
​Matbaada Kapanış Müracaatı.
 

1-Dilekçe.

30 Dk.




11
 
 
 
Radyo Tv Değişiklik Müracaatı.

1-Ticaret Sicil Gazetesi.
2-Nüfus Cüzdan Sureti.
3-İkametgâh İlmühaberi.
4-Sabıka Kaydı Belgesi.
Radyo TV Değişikliği; Nüfus cüzdan sureti ve ikametgâh ilmühaberi, 3984 sayılı Kanunun Özel Radyo ve Televizyon Kuruluşlarının uyması gerekli asgari, idari ve mali şartlarla yayın alanı saat ve süreleri hakkındaki yönetmelik gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
​30 Dk.




12
 
 
 
Sendika Temsilciliği Müracaatı

1-Yetki Belgesi.
2-Temsilciler Kurulu Çizelgesi.
3-Nüfus Cüzdan Sureti.
4-İkametgâh İlmühaberi.
5-Sabıka Kaydı.
6-Görev Belgesi. Sendika Temsilciliği için; Adli Sicil Kaydı ve Nüfus Cüzdan Örneği, 2821 sayılı Sendikalar Kanununun 6. maddesi gereğince istenilmektedir.

 
 
 
30 Dk.


​13
Sendika Olağan Genel Kurul
Toplantı Müracaatı

1-Kaymakamlık Makamından Havaleli Dilekçe.
2-Delege Listesi.
3-Gazete İlanı.



30 Dk.




​14
 
 
Genel Kurul Toplantısından Sonraki İşlemler.

1-Kaymakamlık Makamından Havaleli Dilekçe.
2-Genel Kurul Tutanağı.
3-Seçim Kurulu Tutanağı.
4-Sendika Organlarına Seçilenlerin Nüfus Cüzdan Örnekleri.
5-Sendika Organlarına Seçilenlerin İkametgâh İlmühaberleri.
Sendikalarının Genel Kurul Toplantısından sonraki işlemleri; Sendika organlarına seçilenlerin nüfus cüzdan örnekleri, ikametgâh ilmühaberleri ve adli sicil belgeleri 2821 sayılı Sendikalar Kanununun 9. maddesi gereğince istenilmektedir.

 
 
 
 
1 Saat
 
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz
.
 
İlk Müracaat Yeri: İlçe Emniyet Müdürü İkinci Müracaat Yeri: Doğubayazıt Kaymakamı
İsim: Harun Selim BUDAK İsim: Zafer ENGİN
Unvan: ​2. Sınıf Emniyet Müdürü Unvan:             Kaymakam
Adres: Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü Adres : Rıfkı Başkaya Caddesi üzeri Hükümet Konağı
Tel: 0​ 472 312 88 90/91
Tel: 0 472 312 60 03
Faks: 0 472 312 60 19 Faks: 0 472 312 60 75
E-Posta:         E-Posta: ​04dogubayazit@icisleri.gov.tr
 
 


 
TRAFİK TESCİL VE DENETLEME BÜRO AMİRLİĞİ HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
 
SIRA NO​ HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ(EN GEÇ)

































​1
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ARAÇ TESCİL İŞLEMLERİ

Yeni Kayıt:
1-Sahiplik belgesi (fatura ve fotokopisi)
2-Uygunluk belgesi
3-ÖTV ödeme makbuzu
4-Sigorta poliçesi,
5-Müracaat formu ek-1 belgesi  (2 adet)
6-Nüfus cüzdanı ve fotokopisi
7-Vekaletle müracaat yapılıyorsa vekaletname fotokopisi

Devir:
1-Geçici trafik belgesi
2-Nüfus cüzdanı
3-Vekaletle müracaat yapılıyorsa vekaletname

Nakil:
Kendi adına nakil ise
1-Motorlu araç tescil ve trafik belgesi ile plakalar
2-Ticari araçlar için Müracaat formu  ek-1 belgesi  (2 adet)
3-Nüfus cüzdanı ve fotokopisi
4-Sigorta poliçe fotokopisi
5-Vergi dairesi ilişik kesme belgesi,

Devir suretiyle nakil ise,
1-Noter satış sözleşmesi,
2-Motorlu araç tescil ve trafik belgesi ile plakalar,
3-Müracaat formu  ek-1 belgesi  (2 adet)
4-Nüfus cüzdanı ve fotokopisi
5-Sigorta poliçe fotokopisi

Hurda:
1-Hurda talep dilekçesi,
2-müracaat formu (2 adet),
3-Vergi dairesi ilişik kesme belgesi,
4-Müracaat formu  ek-1 belgesi  (2 adet)
5-Plakalar,
6-Nüfus cüzdanı ve fotokopisi
7-M1 ve N1 grubu araçlar için “BERTARAF FORMU”
8-Vekaletle müracaat yapılıyorsa vekaletname fotokopisi

Trafikten Çekme:
1-Trafikten çekme talep dilekçesi,
2-Müracaat formu (2 adet),
3-Vergi dairesi ilişik kesme belgesi,
4-Motorlu araç tescil ve trafik belgeleri,
5-Plakalar,
6-Nüfus cüzdanı ve fotokopisi
7-Vekaletle müracaat yapılıyorsa vekaletname fotokopisi

Belge Yenileme:
1-Araç muayene istasyonundan araç muayene ve tespit
raporu,
3-Muayenehanesi biten motorlu araç trafik belgesi,
4-Nüfus cüzdanı ve fotokopisi
5-Vekaletle müracaat yapılıyorsa vekaletname fotokopisi
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
MÜRACAT SÜRELERİ
Yeni Kayıt 15 dakika
Devir 15 Dakika
Nakil 15 Dakika
Hurda 30 Dakika
Trafikten Çekme 30 Dakika
Belge Yenileme 15 Dakika
Tüm müracaatta bulunan şahısların Trafik ve Tescil Belgeleri sabah müracaatlarda en geç saat:15.00’de öğleden sonra yapılan müracaatlarda ise ertesi gün saat:10.00’da teslim edilmektedir.





























​2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
SÜRÜCÜ BELGESİ İŞLEMLERİ

YENİ KAYIT

1-Randevu (SURUCURANDEVU.EGM.GOV.TR ADRESİNDEN)
2-Sürücü Sertifikası Aslı,
3-Sağlık Raporu Aslı,
4-Nüfus Cüzdanı veya Pasaport Aslı ve Fotokopisi
5-Motorlu Taşıt Sürücüleri Kursu Müracaat Formu( Onaylı Sureti)
6-Şoförler Odasından Alınacak Sürücü Belgesi Dosyası (yeşil Renkli)-
7-2 Adet 5*6 Ebatında Arka Beyaz Fon Biometrik Fotoğraf
8-Kan Grubunu Belirtir Belge
9-Sınıfına Göre Harç Bedeli Dekontu-Sürücü Belgesi Kart Bedeli Dekontu ve Hizmet Bedeli Dekontu
10-Vatandaşlarımızın İdari Parmak İzleri Müracaatları Sırasında Alınmaktadır.

FARK İŞLEMLERİ

8.Madde Hariç Yeni Kayıttaki Evrakların Tümü ve Eski Sürücü Belgesi

BELGE YENİLEME (YIPRANMA ZAYİ_KAYIP)

1-Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
2-Dilekçe,(Büromuzda da Verilmektedir)
3-2 Adet 5*6 Ebatında Arka Beyaz Fon Biometrik Fotoğraf
4-Sağlık Raporu Aslı,
5-13 TL Sürücü Belgesi Kart Bedeli Dekontu, 2 TL Hizmet Bedeli Dekontu
6-Zayi-Kayıp Değilse Eski Sürücü Belgesi
7-Parmak İzleri Olanların Sistem Kontrolü, Olmayanların Parmak İzleri Müracaatları Sırasında alınacaktır.

YABANCI SÜRÜCÜ BELGESİ TEBDİL İŞLEMLERİ
1-Yabancı Sürücü Belgesi Aslı,Renkli Fotokopisi ve Tercümesi (Noter veya Konsolosluk Tasdikli),
2-Sağlık Raporu Aslı
3-Sürücü Belgesi Harç Makbuzu ,Sürücü Belgesi Kart Bedeli Makbuzu, Hizmet Bedeli Makbuzu                          ( Vatandaşlarımız Belirtilen Ücretleri İlgili Ülkeyle Yapılacak Yazışmaların Cevabının Olumlu olması Durumunda Yatıracaklardır.)
4-Şoförler Odasından Alınacak Sürücü Belgesi Dosyası(Yeşil Renkli)
5-Nüfus Cüzdanı Aslı ve Fotokopisi
6-2 Adet 5*6 Ebatında Arka Beyaz Fon Biometrik Fotoğraf
7-Kan Grubunu Belirtir Belge
8-Tebdil İstediğine Dair Dilekçe

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20 Dakika
 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine yada ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: İlçe Emniyet Müdürü İkinci Müracaat Yeri: Doğubayazıt Kaymakamı
İsim: Harun Selim BUDAK İsim: Zafer ENGİN
Unvan: ​2. Sınıf Emniyet Müdürü Unvan:             Kaymakam
Adres: Doğubayazıt İlçe Emniyet Müdürlüğü Adres : Rıfkı Başkaya Caddesi üzeri Hükümet Konağı
Tel: 0​ 472 312 88 90/91
Tel: 0 472 312 60 03
Faks: 0 472 312 60 19 Faks: 0 472 312 60 75
E-Posta:         E-Posta: ​04dogubayazit@icisleri.gov.tr
 
 

  • İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • BİMER
  • KURUMSAL E-POSTA
  • POLİS AKADEMİSİ
  • E-DEVLET HİZMETLERİ
  • PEKAY
  • POLİS RADYOSU
  • EGM ÇOCUK SAYFASI
  • POLİS BAKIM ve YARDIM SANDIĞI
  • ULUSAL ULAŞTIRMA PLATFORMU
  • TURN BACK CRIME
  • GÖÇ İDARESİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ